Історія компанії DENSO

Сьогодні історія компанії DENSO до вашої уваги. А до чого тут DENSO? Запитає уважний читач. Все дуже просто. Вся продукція, що випускається такими компаніями, як HONDA, YAMAHA, GEKO, EUROPOWER не можуть працювати без такої маленької детальки, як свічка запалювання. І ці свічки виробляють такі лідери – NGK та DENSO.

свічка запалювання, свеча зажигания

Про компанію DENSO

Denso — високотехнологічна компанія, яка самостійно розробляє та створює матеріали, автоматизовані системи виробництва та продукцію. Завдяки тому, що фірма вкладає приблизно 8% річного доходу у технологічний розвиток та нові технології.

логотип Denso

Історія компанії DENSO – Початок

Наприкінці 1940-х — на початку 1950-х компанія Toyota Motor зазнавала певних економічних труднощів. У цей період відбулося виділення заводу електричного обладнання, що належало знаменитому японському автовиробнику, самостійну компанію.

Так у 1949 р. було засновано фірму Nippondenso. З того часу вона пройшла довгий шлях розвитку, і в даний час співпраця з Toyota Motor є лише одним із напрямків діяльності для Denso.

Близько 45% усієї продукції фірми поставляється підприємствам Toyota Group. При цьому частка інвестицій Toyota у компанію Denso становить лише 23%, що дозволяє говорити про незалежність Denso.

Відділившись від Toyota Motor, молода компанія сконцентрувала свої зусилля на виробництві радіаторів, стартерів, генераторів та розподільчих систем.

Також на етапі розвитку компанії чималу роль відіграв успіх у виробництві пральних машин. Вони стали хітом продажів на японському ринку початку 50-х років.

У період нафтової кризи в середині 1950-х Denso відзначилася в історії своєю готовністю до новацій. Компанія виробила та продала 50 електромобілів.

Розвиток компанії Denso

Важливою віхою у розвитку можна назвати й укладання партнерської угоди з фірмою Robert Bosch GmbH.

У 1953 р. фірма BOSCH у рамках своєї глобальної стратегії розвитку здійснювала технічну підтримку Denso. Постачала технології та виробничі «ноу-хау». Тісна співпраця з провідним німецьким виробником автокомпонентів зіграла свого часу визначальну роль у становленні Denso.

история Denso, історія Denso

На момент початку співпраці з німцями Denso була компанією з персоналом лише близько 1000 осіб, а потім почала швидко розширюватися.

Керівництво фірми з глибокою повагою висловлюється про отриманий від BOSCH досвід у технологіях виробництва, у роботі з персоналом та управлінні бізнесом. На сьогоднішній день BOSCH і Denso продовжують технологічний обмін, будучи основними конкурентами з цілого ряду позицій.

Дослідницький центр компанії Denso

Дослідницька робота компанії в галузі робототехніки почалася в 1967 р. І в даний час для заводів Denso характерна дуже високий рівень автоматизації.

Наприклад, завод у японському Кота — найскладніше підприємство, що випускає інтегральні мікросхеми та вузли під електронним контролем, є повністю автоматизованим.

Роботи, виготовлені підрозділом компанії Denso, здійснюють збирання з блискавичною швидкістю і самі передають вузли на наступну операцію.

У 1968 р. компанія заснувала дослідницький центр за інтегральними схемами. А через два роки запустила підприємство з їхнього випуску. Denso була змушена сама розпочати створення напівпровідників. Тому що жоден із виробників електроніки на той час не погоджувався випускати їх для компанії.

Так Denso набула цінної ключової технології. В даний час автомобільна електроніка та пов’язаний з нею бізнес становлять суттєві 15% загального обсягу продажів компанії.

Розширення впливу Denso

Експансія фірми на міжнародні ринки автомобільних комплектуючих веде відлік з 1972 – зі створення бази в Таїланді. Увійшовши на ринки Азії, наприкінці 1980-х Denso розпочала співпрацю з Chrysler та повномасштабне виробництво в США.

Таким чином заздалегідь було створено виробничу базу для Toyota та інших японських автовиробників, чия експансія ще тільки чекала на американський ринок.

завод Denso

Denso у Європі

Перший офіс у Європі був відкритий у Нідерландах у 1973 р. Сьогодні тут розташована центральна європейська штаб-квартира Denso, яка координує питання продажу, логістики та маркетингової політики у Старому світі.

Контроль якості продукції

Компанія Denso з японською педантичністю підходить до питання кваліфікації персоналу, бачачи в цьому запоруку свого успіху в теперішньому та майбутньому.

Співробітники заводів фірми проходять обов’язкове тестування на знання та дотримання інструкцій щодо проведення виробничих операцій. Йдуть регулярні перевірки якості.

летучка Denso

У разі виявлення виробничого браку наступного ранку на заводі влаштовується «летючка». На так званому «навчальному майданчику» співробітникам заводу (включно з керівниками) демонструються зразки дефектної продукції.

Відповідальний за продукт пояснює причину появи дефектної деталі та пропонує рішення для виключення браку у майбутньому. Інженер робить комп’ютерний аналіз та дає більш детальні пояснення щодо питання.

Робітникам заводу, які виявили дефекти продукції, виносять публічну подяку. З моменту початку таких нарад на одному із заводів компанії кількість браку була знижена на 94%.

Начальний центр підвищення технічної кваліфікації

Начальний центр підвищення технічної кваліфікації

Denso створив Центр підвищення технічної кваліфікації вже за п’ять років після свого заснування. Згодом він перетворився на Технічний коледж Denso.

Навчання кадрів із 2001 р. виділено в окрему юридичну особу. Denso є одним із трьох японських виробників (разом з Toyota та Hitachi), які надають можливість здобути вищу освіту.

Кращі випускники коледжу надходять на роботу в Департамент з розробки виробничих верстатів і в Департамент виготовлення зразків, де реалізують нові досягнення конструкторського бюро компанії.

Ще одним стимулом підвищувати кваліфікацію співробітників стала участь у Всесвітньому кваліфікаційному змаганні – міжнародному конкурсі, де учасники змагаються у виготовленні деталей із точністю до мікронів.

Представники Denso стали відомі, починаючи з 1997 року. Це трапилось коли вони завоювали 77 % перших місць у цьому міжнародному змаганні.

Мета компанії

Компанія ставить собі за мету встановити «гармонію між людьми та машинами».

В чому це виражається? Так, наприклад, проведений аналіз поведінки людей, які працюють на конвеєрах складальних, показав: Що для найбільш ефективної роботи деталі повинні розташовуватися на відстані 30 см від робітника.

Ці чинники враховуються під час виготовлення устаткування. Іншим шляхом пішов завод Denso у Таїланді. Тут для досягнення найбільшої ефективності виробництва було найнято жінок зростом 1 м 55 см. Вони оптимально відповідають висоті обладнання.

завод Denso

Історія компанії DENSO – Всесвітні відносини

Denso встановила ділові відносини з автовиробниками у всьому світі. Можна сміливо сказати, що компанія створила собі ім’я як виробник запчастин для конвеєра.

В даний час Denso складається з 200 дочірніх та афілійованих фірм. У яких працює понад 100 000 осіб. Число зарубіжних співробітників зростає на 10 тисяч щорічно.

Denso є другим найбільшим виробником автокомпонентів у світі (першість належить компанії BOSCH).

У Японії Denso стоїть на 4 місці у списку гігантів автомобільної індустрії. Toyota, яка займає перше місце в цьому списку.  Toyota як і раніше, залишається основним замовником компанії.

Denso активно співпрацює з Honda, Nissan і більшістю інших великих японських і світових автовиробників.

Поділитися з друзями

Займаюсь продажем Силової Техніки Honda в Україні з 2003 року. Робіть замовлення на сайті або за тел. +38 067-704-28-67. Посилання на каталог товарів - натисніть на ім'я автора!

Оцініть статтю
( Поки що оцінок нема )
МоторСвіт продаж Силової Техніки

Ви маєте можливість оформити замовлення в "Один Клік" або по тел. +38067-704-28-67 Відхилити