Історія компанії HONDA

Як складалася історія компанії Honda. Давайте розглянемо це цікаво.

Історія компанії Honda – Майбутній лідер

Майбутній лідер та господар всесвітньої корпорації ХОНДА – Соітіро ХОНДА. Народився у простій родині селянки та робітника 17 листопада 1906 року.

До праці Соітіро ХОНДА привчали з ранніх років. Не розпещуючи і не даючи можливості лінуватися. Соітіро ХОНДА часто допомагав батькові в ремонті сільськогосподарської техніки — мотиків і плугів.

Школьні роки

У школі Соітіро ХОНДА вважали хитрою та самодостатньою дитиною. Навіть у дитинстві Соітіро ХОНДА завжди щось винаходив та вигадував.

Таким чином, щоб приховати свої недостатньо хороші оцінки у шкільному табелі, Соітіро ХОНДА спробував підробити друк і самі оцінки.

Для цього він вирізав з шини ієрогліфи та саму печатку. Але Соітіро ХОНДА не врахував того, що зображення надрукувалося у дзеркальному вигляді.

За провину Соітіро ХОНДА було покарано, проте винахід був справді незвичайним. І подібних вигадок було багато за час дитинства та юнацтва Соітіро ХОНДА.

Цілком благополучно закінчивши школу, юний Соітіро ХОНДА почав спішно шукати роботу, щоб утримувати не лише себе, а й допомагати своїй родині ХОНДА.

Соітіро Хонда працює

Початок трудової діяльності

Соітіро ХОНДА пощастило. Його прийняли службовцям до токійської автомайстерні Арт Шокай.

Соітіро ХОНДА мріяв про посаду автомеханіка, але, на жаль, умінь та навичок для цього Соітіро ХОНДА тоді не вистачало.

Тоді ХОНДА довірили роботу з прибирання та приготування їжі. Хазяїн майстерні помітив старання, акуратність, пунктуальність та непідробний інтерес Соітіро ХОНДА до автомобілів.

Він дозволив ХОНДА підробляти в іншій своїй майстерні, де створював власний гоночний автомобіль. Для Соітіро ХОНДА цей момент став практично відправною точкою.

Випробування

У 1923 році нв Японії стався землетрус. Токіо було в руйнуваннях та вогні.

Саме в цей час Соітіро ХОНДА миттєво подорослішав. Під час чергового підземного поштовху юний ХОНДА врятував з вогню автоместерської аж три автомобілі, хоча не мав навичок водіння.

Достойно проявивши себе під час критичної ситуації, Соітіро ХОНДА заслужив ще більшу довіру шефа, і той на подяку не лише подарував йому справжній гоночний мотоцикл, але й дозволив Соітіро ХОНДА стати механіком свого автомобіля — Арт Даймлер.

Через деякий час, на цьому спортивному автомобілі ХОНДА завоював лідируюче місце у перегонах.

Кар’єрне зростання

Минав час, і автомайстерня Арт Шокай стала однією з найвідоміших у Токіо. Юко Сакакібара, шеф ХОНДА відкрив у інших містах безліч філій, і на чолі одного з них поставив талановитого учня ХОНДА.

Таким чином, вже у 1928 році Соітіро ХОНДА почав керувати підрозділ Арт Шокай у провінційному містечку Хаммамацу. Цей рік можна вважати стартовим для Соітіро ХОНДА. Під час роботи Соітіро ХОНДА не тільки набував навичок керівника, а й отримав можливість контролювати багато технічних процесів.

Перші винахіди

Молодого ХОНДА на той час вже цікавило не лише банальне ремонт та ремонт. Молодий ХОНДА почав виявляти інтерес та ініціативу у вдосконаленні конструкції автомобілів.

Щоб запобігти пошкодженню автомашин під час можливих пожеж та землетрусів, Соітіро ХОНДА розробив термостійкі частини автомобіля на основі сталевої конструкції колісного обода.

Це перший винахід Соїтіро ХОНДА, який мав приголомшливий успіх не лише серед професіоналів, а й серед споживачів. Ідею було прийнято «на ура» і реалізовано, а виручений прибуток було вкладено у виробництво.

Соітіро Хонда

Вибуховий характер

Але світлі смуги життя інколи змінюються на темні. Для майстерні, в якій керував Соітіро ХОНДА, настали нелегкі часи. У фірмі почалася плинність кадрів. Пояснювалося це складним, і часом вибуховим характером ХОНДА.

Молодий шеф міг нагрубити невиконавчому співробітнику, міг навіть запустити в працівника тим, що потрапляло під руку. Керівник ХОНДА був надто вимогливий не лише до себе, а й до всіх, хто оточував ХОНДА. Проте витримати це міг не кожен підлеглий.

Але працездатність та витривалість Соітіро ХОНДА була на висоті, що завжди допомагало йому долати багато проблем.

Фабрика з виробництва та навчання

У зв’язку з тим, що Японія у роки не виробляла легкові автомашини, їх імпортували з Європи. Запасні частини для автомобілів коштували дуже дорого, а попит постійно зростав.

Соітіро ХОНДА, не гаючи часу, вирішив організувати фабрику з виробництва запасних частин для машин.

У цей час, в 1934 році, ХОНДА вперше відчув свою недостатню компетенцію в галузі технічних знань, і вирішив здобути технічну освіту в одному з університетів Японії (Хакамацу). Здобувши освіту, Соітіро ХОНДА зрозумів, як багато він зможе ще досягти завдяки новим знанням.

Наприклад, через деякий час після початку навчання ХОНДА знайшов сплав, з якого надалі почали створювати поршневі кільця для моторів.

Соітіро ХОНДА студент навчався із задоволенням, не шкодуючи сил. Весь вільний час Соітіро ХОНДА заповнював читанням спеціальної літератури та вивчення нових технологічних процесів, а ночами працював у лабораторії над створенням поршневих кілець.

Робота і навчання стояли першому місці у Соітіро ХОНДА, вже встиг на той час обзавестися своєю сім’єю, але дружина з належним розумінням ставилася до Соітіро ХОНДА справі.

гоночная машина и мопед хонда

Навчання пішло Соітіро ХОНДА на користь, і ідеї виникали буквально з нізвідки, приходили спонтанно.

Об’єднавшись із рідним братом Бендзіро, ХОНДА розробив новітню гоночну машину. Це був болід нестандартної форми на технічній основі Форда. Авто отримало назву – Хамамацу.

Під час випробувань боліда, на перегонах, Соїтіро ХОНДА з братом потрапили у серйозну автокатастрофу, проте Соїтіро ХОНДА та його брата дивом вдалося врятувати.

Приголомшливий ролик від компанії Хонда

Чорна смуга

Нещастя посипалися одне за одним. Хонду відрахували з технічного університету за відмову здавати чергову сесію, а розроблені ним нові поршневі кільця здебільшого не були допущені до виробництва.

Однак ХОНДА не здався. Соітіро ХОНДА із ще більшою запопадливістю починає займатися розробкою нових технологій. Розуміючи, що наймання на роботу професійних фахівців принесе успіх, Соітіро ХОНДА залучає до виробництва висококваліфікованих співробітників, які мають величезний технічний досвід та потенціал.

Більше того, ХОНДА як керівник приймає рішення на користь іноземних фахівців, вважаючи, що це розширить можливості за рахунок різноманітності менталітетів, а значить, ідей.

Час іде, зміни даються взнаки.

Друга світова війна в історії компанії Honda

У Японію прийшла друга світова війна, і фабрику довелося евакуювати до віддаленого селища. Але, незважаючи ні на що, до Соітіро ХОНДА приходять нові і нові ідеї.

Соитиро Хонды и Такео Фудзисава
Соитиро Хонда и Такео Фудзисава

Наприклад, під час війни було винайдено велосипед із моторчиком, призначений для офіцерів та солдатів.

До звичайного велосипеда ХОНДА прилаштував невеликий мотор замість бака використовуючи звичайну гумову грілку, заповнену маслом. Велосипед з мотором став популярним не лише у військових, а й серед звичайного населення, що дозволило одразу продати близько двох тисяч агрегатів.

Через деякий час величезним попитом серед японських споживачів починає користуватися мопед, сконструйований з водопровідних труб.

Цей маленький мотоцикл із двотактним двигуном отримав назву ХОНДА ДРІМ (мрія), коштував недорого і був дуже популярним.

лого Honda

Історія компанії Honda – Початок

Саме тоді до Соітіро ХОНДА вперше приходить великий прибуток. В цей же час Соітіро ХОНДА зареєстрував власний бренд під назвою ХОНДА МОТОР ДО ЛТД. На початку 50-х років компанія відкрила близько шести тисяч філій по всій Японії. Популярність ХОНДА зростала, технології розвивалися і вдосконалювалися не щодня, а щогодини.

Спортивні перегони

Спортивні перегони стали невід’ємною частиною історії компанії.

гоночная машина с Хондой

Так у 1953 році мотоцикл, зроблений у ХОНДА МОТОР ДО ЛТД, вперше взяв участь у престижному мотогонці ТУРИСТ ТРОФІ, посівши почесне шосте місце. Перші місця у змаганнях подібного класу були завойовані вже на початку шістдесятих.

Соітіро ХОНДА був справді великим винахідником, і отримав за своє життя близько 500 патентів.

Історія компанії Honda – Залишення керівництва

До 1973 року Соітіро ХОНДА залишив керівництво компанією, що встигла стати міжнародною, і довірив своє дітище близьким друзям та однодумцям.

Однак Соітіро ХОНДА не перестав постійно щось винаходити. І з початку сімдесятих конструював і вигадував різні ідеї на втіху.

Соичиро Хонда на мото

Потрібно віддати належне Соітіро ХОНДА за те, що саме він уперше почав постачати свій продукт на іноземні ринки. Винаходи Соітіро ХОНДА стали лідирувати не тільки на японському ринку, а й у Європі, і в Америці, а пізніше — у всьому світі.

Соітіро ХОНДА виховав трьох дітей, які успішно продовжують справу батька у знаменитій корпорації.

До самої старості ХОНДА мав славу невгамовною і іскрометною людиною, що вражає своїм життєлюбством.

Активний спосіб життя

Соітіро ХОНДА вів активний спосіб життя. Брав участь у різних гоночних змаганнях. Пілотував невеликий літак і невтомно перемагав у найскладніших шахових партіях.

Соичиро Хонда и его цитата

«Багато людей мріють про успіх. Я ж вважаю, що успіху, можливо, досягнуть лише невдачі, що повторюються, і самоаналіз. Успіх – це лише один відсоток Вашої роботи, а решта – це сміливе подолання невдач. Якщо їх не боятися, успіх прийде сам».

Це слова Соітіро ХОНДА, який воістину досяг величезних висот у своїй справі.

Цитати Соічіро Хонда – Відео

Переглянути весь список цитатhttps://nikolayyakimenko.com/citaty-soichiro-honda.html

Соичиро Хонда

Помер Соітіро ХОНДА у серпні 1991 року. Залишив після себе величезний стан та велику кількість винаходів. Вони знаходять своє застосування і сьогодні.

Дивіться інші історії компаній.

Поділитися з друзями

Займаюсь продажем Силової Техніки Honda в Україні з 2003 року. Робіть замовлення на сайті або за тел. +38 067-704-28-67. Посилання на каталог товарів - натисніть на ім'я автора!

Оцініть статтю
( Поки що оцінок нема )
МоторСвіт ➤ Силова Техніка

Ви маєте можливість зробити замовлення за тел. +38067-704-28-67 Сховати