Сьогодні невеличка історія корпорації HYUNDAI. Ознайомтеся з історією компанії Хюндай – Hyundai Motor Company.
70-ті: Початок
У грудні 1967 року на хвилі повоєнного будівельного буму Hyundai Construction заснувала Hyundai Motor Company. Так розпочалося становлення автомобільної промисловості Південної Кореї.
Першим партнером молодого Hyundai Motor Company став британський Ford. Було передано технології виробництва легкових автомобілів та малотоннажних вантажівок. Плідна співпраця привела до утворення міцних зв’язків між корейськими та британськими виробниками.
Проте компанія не могла покладатися лише на виробництво іноземних моделей за ліцензією. Тому на початку 70-х років керівництво Hyundai Motor Company прийняло принципове рішення – розпочати розробку власного легкового автомобіля.
Hyundai Motor Company вдалося запустити у виробництво свою першу модель Hyundai Pony. У створенні дизайну автомобіля брав участь Giorgio Giugiaro та його ItalDesign. У виробництві використовувалися технології з Японії та Великобританії.
Субкомпакт Hyundai Pony негайно завоював популярність у Кореї та зробив Hyundai Motor Company лідером корейської автомобільної індустрії.
Наприкінці 70-х років Hyundai Motor Company почала експортувати автомобілі та набула досвіду роботи на зарубіжних ринках, який важко переоцінити.
80-ті: Індустріальний бум
У 80-ті роки газети всього світу повідомляли про корейське «економічне диво». Країна була на піку індустріалізації і гостро потребувала збільшення автомобільного парку.
Зростала виробнича база. Дохід душу населення щорічно збільшувався вдесятеро. Автомобілі, що колись вважалися символом добробуту в корейському суспільстві, стали повсякденним засобом пересування.
На початку 80-х років на хвилі швидкого економічного зростання Hyundai Motor Company вклала значні кошти у розширення виробничих потужностей свого заводу в Ульсані. Так було подолано бар’єр на шляху до великомасштабного виробництва.
Плани Hyundai Motor Company виходили за межі країни. Обсяг виробництва повинен був покривати внутрішній попит і дозволяти експортувати нові автомобілі Hyundai.
До середини 80-х Hyundai Motor Company досягла серйозних успіхів у Канаді і була готова прийняти виклик найскладнішого і вимогливого ринку – автомобільного ринку США.
До кінця 80-х загальний обсяг експорту до США перевищив мільйон автомобілів. Взятий рубіж вивів Hyundai Motor Company до лав гравців світового класу.
90-ті: Нова якість та інноваційні технології
У 90-ті роки Hyundai Motor Company розпочала розробку власних технологій.
У 1991 році компанія представила перший сконструйований власними силами двигун Alpha. Двома роками пізніше з’явився двигун Beta.
У січні 1992 року світова громадськість отримала уявлення про майбутнє марки Hyundai. Перший концепт-кар Hyundai HCD-I заклав традицію створення оригінальних концептуальних автомобілів.
Hyundai Motor Company досягла великих успіхів у розробці електромобілів та автомобілів-гібридів. Компанія розвинула ключові промислові технології. Домоглася зниження обсягу вихлопу та покращення системи безпеки. Освоїла переробку відходів та використання вторинної сировини.
1998 року стався різкий спад продажів на внутрішньому ринку. Hyundai Motor Company переживала лихоліття. Це був період корпоративної та виробничої реструктуризації.
Придбання Kia Asia Motors та злиття HPI та HMS допомогли повернути високі економічні показники. Hyundai Motor Company отримала можливість конкурувати на світовому автомобільному ринку.
Цілий ряд нових моделей, Hyundai EF Sonata та Hyundai XG, отримав найвищі оцінки міжнародної автомобільної преси. Більше того, експортні поставки, що зросли, частково компенсували збитки, які Hyundai Motor Company зазнала на корейському ринку.
1999 став для Hyundai Motor Company часом активної та плідної роботи.
Після Hyundai EF Sonata і Hyundai XG були представлені ще чотири розробки: Hyundai Centennial, новий Hyundai Accent, оновлений Hyundai Coupe і Hyundai Trajet.
Hyundai Trajet став першим кроком Hyundai Motor Company у сегменті MPV (комфортабельний мінівен). Ця модель продемонструвала прагнення компанії освоювати нові сегменти світового автомобільного ринку.
Hyundai Motor Company завершила 1999 з відмінними результатами. Обсяг експорту становив майже 701 тис. автомобілів. Це перевищує усі попередні рекорди. І, зрештою, продажі на внутрішньому ринку повернулися на докризовий рівень.
Нове тисячоліття: Глобалізація
У новому тисячолітті Hyundai Motor Company зосередила зусилля на зміцненні своїх міжнародних позицій.
У 2001 році завод у Ченнаї (Індія) почав виробництво Hyundai Sonata. Голова та Генеральний директор компанії Hyundai Motor Со. Монг Ку Чанг під час своєї чергової інспекторської поїздки до виробничого комплексу компанії, розташованого в Ченнаї, заявив, що Hyundai Motor Co. побудує в Індії та друге автоскладальне підприємство.
Друге підприємство HMIL потужністю 150 000 автомобілів на рік буде побудовано на ділянці площею 2,1 мільйона квадратних метрів по сусідству з існуючим виробничим комплексом в Ченні. Після завершення будівництва в 2007 році компанія HMIL зможе щорічно виробляти в Ченні 400 000 автомобілів.
У 2002 році компанія Hyundai Motor Co. спільно з Beijing Automotive Industry Holding Co. створили компанію Beijing Hyundai Motor Co., яка стала в Китаї другим автомобільним заводом групи Hyundai Kia Automotive Group. До 2010 року НМС збирається інвестувати близько 1,1 мільярда доларів у це спільне (50-50) підприємство, включаючи початкові інвестиції обсягом 100 мільйонів доларів та додаткові інвестиції обсягом 330 мільйонів доларів до 2005 року.
Hyundai Motor Company давно шукала можливість міцно влаштуватися на китайському ринку, але зусилля компанії з просування власної торгової марки були відкладені до вступу Китаю до СОТ.
На початку червня 2003 року відбулася офіційна презентація нової широкомасштабної кампанії з охорони навколишнього середовища, розробленої Hyundai Motor Co.
У вересні 2003 року Hyundai Motor Europe GmbH провела офіційну церемонію відкриття нового центру досліджень та розробок у місті Руссельсхайм (Ruesselsheim). Крім центру дизайну, досліджень та розробок, у новій будівлі розмістився відділ європейських продаж та маркетингу.
18 грудня 2003 Hyundai і вся корейська автомобільна промисловість досягли видатного результату – показники експорту компанії за рік вперше подолали планку в 1 000 000 автомобілів.
Цей визначний результат був отриманий через 27 років після першої експортної угоди Hyundai.
У 2004 році компанія Hyundai Hellas, генеральний спонсор Олімпійських ігор в Афінах, спільно з НМС поставила електромобілі Santa Fe EV і супер-міні Getz у складі партії 500 автомобілів Hyundai для проведення XXVIII літніх олімпійських ігор, що проходили в Греції.
20 січня 2005 року компанія Hyundai Motor Company оголосила про свою нову глобальну стратегію управління брендом, метою якої є оновлення іміджу компанії, що дозволяє їй перетворитися на провідного міжнародного автовиробника та підняти рівень своєї марки до рівня еліти світового автопрому. Відповідно до цієї нової стратегії просування торгової марки Hyundai проводиться під новим девізом “Drive your way” («Вибери свій шлях»)
2005 рік почав нову віху в історії компанії Hyundai, яка суттєво розширила свою присутність на міжнародних ринках, і добре запам’ятається завдяки випуску двох стратегічно важливих для нас моделей: седана Grandeur класу premium і нового Santa Fe, що представляє друге покоління популярних серед споживачів Hyundai автомобілів класу SUV.
Важливою подією року стало відкриття в липні 2005 року заводу вартістю 1,1 мільярда доларів у місті Монтгомері американського штату Алабама, яке стало найважливішою стратегічною базою Hyundai і дозволило компанії вийти на північноамериканський ринок і зміцнитися на ньому.
Сьогодні Hyundai Motor Co. зробила закладку другого каменю автомобільного заводу в Пекіні, продовживши успішний шлях розвитку на цьому ринку, де компанія встановлює один рекорд за іншим. Загалом у будівельний майданчик, розташований за два кілометри від вже наявного підприємства Beijing Hyundai Motor Co., буде інвестовано один мільярд доларів – у пропорції 50:50 з холдингом Beijing Automotive Holdings. З початком випуску автомобілів у квітні 2008 року нове підприємство подвоїть виробничі потужності BHMC до 600 000 автомобілів.
Створюваний з урахуванням підйому китайської економіки завдяки Пекінській Олімпіаді 2008 року і виставки Експо в Шанхаї в 2010 році, новий завод включить центр досліджень і розробок, і сприятиме виведенню компанії Hyundai в число лідерів автомобільних виробників Китаю.
На початку червня 2006 року Компанія J.D. Power and Associates оголосила про те, що Hyundai зайняла І місце у категорії автомобілів «non-premium» за результатами дослідження якості нових автомобілів (Initial Quality StudySM (IQS)) за 2006 рік.
Ознайомтеся з іншими історіями компаній.