Заміна олії в редукторі підвісного човнового двигуна – це просто.
Насамперед стаття допоможе новачкам, які стали щасливими володарями підвісних човнових моторів.
За свою практику продажів човнових моторів, я помітив, що деякі любителі активного відпочинку забувають міняти масло у редукторі двигуна. Начебто нічого складного, але через швидкоплинність нашого світу не всі можуть (або не хочуть) відкрити інструкцію і прочитати цей нехитрий процес – заміна масла в редукторі підвісного мотора.
Сподіваюся, дана стаття допоможе водяним початківцям. Давайте по порядку.
Заміну олії в редукторі двигуна необхідно проводити (відповідно до інструкції).
В основному, перша заміна робиться після 20 год. роботи або місяць (під час обкатки) роботи. Потім кожні 100 годин роботи або раз на півроку. Але як правило, хто не проходить таку кількість часу (100 годин) роблять заміну щорічно перед сезоном.
Отже, інструмент та підготовка човнового мотора, для заміни олії на редукторі.
Для заміни масла в корпусі редуктора мотора є два отвори болтами, що закриваються, з ущільнювальною шайбою – верхнє (ОIL LEVEL) і нижнє (OIL DRAIN). На малюнку верхній отвір часто маркується як “ОIL LEVEL”, а нижній як “OIL DRAIN”.
Для заміни олії в редукторі вам знадобиться:
Олія трансмісійна за класифікацією API GL4 або GL5 (наприклад олія для заміни олії в редукторі підвісного мотора SAE90 Honda), знадобиться викрутка та ручна помпа для закачування олії. Причому викрутку рекомендується брати побільше, жорсткою та широкою «лопаткою». Тому, як можна зірвати шліци пробки.
Ручна помпа для олії також дуже потрібний пристрій. Цей пристрій дасть вам можливість уникнути протікання масла редукторного, тому як трансмісійне масло необхідно заливати знизу вгору (ефект шприца), для того, щоб уникнути повітряних порожнин в редукторі човнового мотора.
Підготовка закінчена, тепер заміна:
- Встановіть мотор човна вертикально. ОБОВ’ЯЗКОВО!
- Викрутіть гвинт (верхній гвинт) рівня масла редуктора.
- Відкрутіть нижній зливний гвинт і дочекайтеся повного витікання олії.
- Починайте заливати масло через нижній (зливний) болт за допомогою ручної помпи. Масло заливаєте до того часу, поки воно не почне витікати через отвір гвинта (верхній болт) рівня олії.
- Після цього встановіть і ретельно закріпіть гвинт рівня масла (верхній), а потім зливний гвинт (нижній болт).
На цьому все
Нотатка! Важливо використовувати, для заливки олії в редуктор підвісного мотора, олію тієї класифікації, яку рекомендує виробник.